אחת, שתיים, שלוש – ניסיון

זהו.

קפצתי פנימה ועכשיו אני טובלת את הרגל במים הקרירים.

אחרי שבוע בערך של ניסיון להיכנס להגדרות האתר, לעדכן פרטים אישיים ועוד, אני פותחת את הדלת כמו עליסה בארץ הפלאות, מסתכלת במראה, מסדרת קצת שיער, שמה אודם ובודקת באמת שהגעתי כאן ל"חדר משלי". 🙂

 

שמחה להצטרף לוותיקי האתר, לחדשים ולאלה שהצטרפו לא מכבר. ייקח לי קצת קצת להתרגל לממשק הזה, אבל אין לי ספק שעוד מעט אשחה כאן אפילו בלי מדריך ובלי מצופים.

 

ובדיוק הבוקר, העלתה פה דפנה לוי, את הרשומה העיתונאית שלה שפורסמה ב"לאישה". שם גם אפשר לקרוא עליי ולהכיר.

 

http://www.notes.co.il/daphna/44468.asp

 

בקרוב מאוד אפתח רשומה חדשה שבעצם תאפיין את הכתיבה בבלוג.

 

בחדר הזה שלי, אכתוב על אנקדוטות מעולמה של מו"לית, לאו דווקא בהקשר המגדרי של להיות מו"לית אישה, אלא מתוך אוריאנטציה לסדר-היום של עבודתי כמו"ל, הנושאים שיש להתמודד איתם, מתחרים, זכויות יוצרים, ובעיקר – סופרים. עצות לכותבים מתחילים לפני פניות להוצאה לאור, עצות לאנשי מקצוע בתחום ועוד.  אכתוב גם ביקורת ספרות מפעם לפעם וכן קטעי פרוזה אישיים שלי בעקבות יצירות של משוררים קיימים טובים בעיניי. משהו שאני מגדירה כסדנת כתיבה וירטואלית. יש משהו מרתק ברצף האסוציאטיבי של אדם כשהוא נחשף ליצירה אחרת. התכנים שזה מעורר אצלו מגוונים ומושכים לכיוונים שונים.

 

בהצלחה לי ובהנאה לכולנו.

 

יעל

 

Both comments and trackbacks are currently closed.

תגובות

  • הדב מהיער  On מאי 29, 2008 at 8:55 pm

    מזל טוב לפתיחת האתר החדש.

  • גיל  On מאי 29, 2008 at 9:04 pm

    אני רואה שהתגברת על כל התקלות 🙂

  • יעל שכנאי  On מאי 29, 2008 at 9:14 pm

    עדיין, מרגישה כאילו לא יודעת פה כלום, מתחילה ללמוד את המקום.

    תודה, גיל. בטוח שעוד אבלבל לך את המוח בשאלות…. 🙂

    ומתי יאפשרו לי להגיב כשגם אצלי יהיה כתוב (יעל שכנאי)

    אני עדיין צריכה למלא את קוד ההפעלה ולהעתיק אותו כאילו איני רשומה באתר. מניחה שזה יסתדר בקרוב.

  • גיל  On מאי 29, 2008 at 9:20 pm

    כשאת מגיבה פשוט שימי את כתובת האתר שלך איפה שכתוב אתר וזה ישאר כך.

  • טלי  On מאי 29, 2008 at 9:32 pm

    איזה יופי לראות אותך פה, יעל!

    אחרי נסיון של בערך חצי שנה פה אני יכולה להעיד שזה כיף גדול. קחי את זה לאט לאט, תשחקי עם הצעצוע החדש הזה ותצליחי לעשות דרכו כל מה שאת מתכננת וגם דברים שבכלל לא חשבת עליהם עדיין. שיהיה המון המון בהצלחה!

  • יעל שכנאי  On מאי 29, 2008 at 9:44 pm

    טלי, מקסימה שאת. שנים שלא…
    שמחה כל כך לראות אותך פה.
    באמת מרגישה כמו עליסה. הכול פה חדש ואחר וצריך בהחלט לשחק עם הצעצוע החדש כמו בקוביה הונגרית.

    תודה גדולה על קבלת הפנים.

    יעל

  • בועז  On מאי 29, 2008 at 10:14 pm

    ב ה צ ל ח ה

  • יעל שכנאי  On מאי 29, 2008 at 10:44 pm

    ממש מרגיש לי כבר כמו משפחה פה.

  • לוסי  On מאי 30, 2008 at 12:05 am

    מזל טוב ובהצלחה ! אבל שלא יקרו לך דברים כמו בעליסה בארץ הפלאות.לא , לא…גדלה,קטנה,נופלת כמעט נערפת !מפחיד…

  • איציק  On מאי 30, 2008 at 12:30 am

    בהצלחה רבה!!!

  • גלעד סרי לוי  On מאי 30, 2008 at 7:36 am

    ובהצלחה
    הממשק לא כזה נורא
    לוקח זמן להבין איך לעשות את האותיות בגודל נורמלי, ומה לעשות עם התמונות, אבל בסדר

  • יעל שכנאי  On מאי 30, 2008 at 4:31 pm

    תודה על הברכות.
    שימחתם אותי.

  • קו 14  On מאי 31, 2008 at 8:18 pm

    באהבה.

  • חני  On מאי 31, 2008 at 11:58 pm

    שמחתי לקרוא עלייך ברשימה של דפנה לוי, ועכשיו אני שמחה לראות שהיגעת לכאן.
    הרבה הצלחה והנאה בבית החדש!

  • יעל שכנאי  On יוני 2, 2008 at 8:08 am

    קו 14 – תודה גדולה שטרחת והגעת. איחולי ההצלחה שלך מתקבלים בשמחה.

    חני – תודה על הפירגון. בטוחה שאהנה בבית הזה

